Direktlänk till inlägg 8 oktober 2014

Besök hos tandläkaren!

Av malin carlsson - 8 oktober 2014 12:42

jaha då har jag varit hos tandläkaren nu då, hade tur igen! Hade inga hål och bara lite tandsten :) sen ska jag fortsätta med frisktandvården i tre år till och till samma kostnad som innan, woho!!

Antibiotikan har jag ju nu tagit i ett par veckor, och nu börjar det äntligen vända! Är inte SÅ trött som innan, mår inte lika illa (knack knack ta i trä) och hoppas att det fortsätter så!

Sen så har jag och sambon börjat fundera på att köpa en bostadsrätt istället, känns tryggare då där vi bor nu ska bli privatägt istället för kommunägt. De ska bygga nya lägenheter, så vi får se :)

Nu blir det att jobba kvällen, suck...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin carlsson - 21 oktober 2014 10:55

har varit dundersjuk sista veckan. Har tydligen luftvägsinfektion och har ännu en sort antibiotika... :( sitter nu på sjukhuset o väntar på rektoskopiundersökningen som skulle varit för 15 minuter sen, är försenat... Är supernervös :( skriver mer sen...

Av malin carlsson - 11 oktober 2014 21:22

Phuu, då är en delad tur färdig, har nu ätit lite yoghurt för att lugna magen. Och med min vanliga tur så går det massvis med program Och jättebra filmer ikväll som jag inte kan se :( halvkollar lite på 13 snart 30 som är på trean, längesen man såg d...

Av malin carlsson - 10 oktober 2014 21:36

ikväll har jag hunnit med mycket, jag har diskat 5 maskiner disk, gjort en tredjedel av inlämningsuppgiften klar och städat iordning i lägenheten! Nu är det dags för mig att lägga mig i sängen och vänta på min älskling som snart kommer hem. Imorgon...

Av malin carlsson - 10 oktober 2014 08:32

Jaha då är det fredag igen, veckorna går så fort! Idag är iallafall min enda lediga dag idag denna veckan. Imorgon och på söndag jobbar jag delat båda dagarna, usch fy hemskt :( vill inte jobba sånna hemska jobbturer :( :( . Min dag börjar int...

Av malin carlsson - 9 oktober 2014 17:30


Grytbitar i hemmagjord sås & ris! Underbart gott! Nu är det dags att slöa och kolla på tv :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards